Sunday, April 02, 2006

Campus Superstar S'pore

Campus Superstar Singpore gain popularity at Singapore and at the northen side of Malaysia, which is Johor. Why? Because they can receive Singapore channel.


节目形式和【绝对SuperStar】相似,唯一的差别就是参赛者年龄介于13和18岁,而且必须是在籍学生才能参加。

So it is an student singing contest.

There is 2 song which is nice. I always listen to it when I'm at Johor, my bf house. 1st song, very cute, student taste.
1. 校园 SuperStar 主题曲 By Now, 演唱: 校园 SuperStar 20 强

2.U 频道台歌 “ 流行主教 ” 音乐录像, 演唱: 林俊杰

Lyrics here:

《By Now》-【校园Superstar】主题曲
词 :翁文彬 曲 / 编:Redwan Ali
(Doo Doo Da Da)
(Wa ….)
也许我们统统来自不同学校
可是现在开始统统特别重要
By now my song’ll make U 心跳
(now ow 2 …ow 3…ow 4. )
By now my face Campus 闪耀
(now ow 2 …ow 3…ow 4. )
我知道付出多少 才不会太糟 不会太糟
(我知道付出多少… 不会太糟)
我要朋友听到不会掉头走掉
(Woo hoo ………… 掉头走掉)
我要同学看到给我一个拥抱
(Woo hoo ……..… 一个拥抱)
By now my name’ll make U骄傲
(now …. make U骄傲)
By now my fans 天天surround
(now … 天天surround )
你知道我的烦恼 不要 turn me down Dun turn me down
(你知道我的烦恼 … Woo Wa Woo Wa ….Dun turn me down)
校长老师七早八早都看好 (都看好)
(Woo …. 都看好)
Papa Mama always Back me up (They always back me up)
(La ..…. Back me Up) ( Na No No No)
最怕结果 等到答案揭晓 感觉 不是太妙
( 揭晓 ha …… 太妙〕
How?!
In?!
Out?!
我要做到 (我要做到 Ah) 我能做到
(我要做到 我能做到)

《 流行主教 》
词:林宇中 曲:林俊杰
唱:林俊杰

世界在我口袋 流行有我安排
最 in 的新字号 眼光是最独到
E 时代的步调 驱动着我心跳
我就是风潮 流行的主教

(rap) 调一调你的频道
不好看就不要看
要看就看最好

我就是风潮 流行的主教
往我这边靠 识趣的才叫时髦
谁快 谁上道 谁慢了 就逊掉
我就是风潮 流行的主教
Come on, just follow me
明天哪儿跑 我领导

世界在我口袋 流行有我安排
最 in 的新字号 谁的眼光最独到
E 时代的步调 驱动着我心跳

我就是风潮 流行的主教
往我这边靠 识趣的才叫时髦
谁快 谁上道 谁慢了 就逊掉
我就是风潮 流行的主教
Come on, just follow me
明天哪儿跑

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin